چه خبر؟!

سلام

از دوستانی که لطف دارن و منتظر پستهای با تاخیر و بعضا بی محتوای من میمونن و حالم رو میپرسند، متشکرم. میخواستم زودتر بنویسم ولی نمیدونم چرا نشد؟!...یعنی زمان یک جورهایی از دستم در رفت. حتما شده حس کنید زمان به سرعت میگذره و شما حتی وقتی میدوید هم بهش نمیرسید یا اینکه زمان مثل خمیر بازی ای میمونه که شکل نمیگیرد و اینطوری میشه که زمانتون ساخت نمیگیره و حتی نمیتونید توضیح بدید که دقیقا روزهاتون چطور میگذره و چه کار میکنید؟!! و اینطوریه که این روزها "چه خبر؟" برای من یک پرسش بزرگ محسوب میشه و ممکنه بعد از گفتن سرسریِ "سلامتی، خبرخاصی نیست" تا چند لحظه در ذهنم دنبال جواب واضح تری اول برای قانع کردن خودم و بعد طرف مقابل که شاید مدتهاست من رو ندیده و منتظر شنیدن جواب پر و پیمون تریه باشم!

علی ایّ حال...

بیست و دوم بهمن یک پستی در دفترچه نوشتم ولی فکر کردم منفی تر از اونیه که من دلم بخواد موندگارش کنم و به دیگران هم انرژی منفی بدم و البته راستش رو بخواید وقتی نوشتم انگار یک دریچه هایی در ذهنم باز شد که احساس کردم همه چیز به اون بدی که من نگاه میکنم نیست و حال و هوای من هم در بد تعبیر کردن اوضاع کلی بی تأثیر نبوده!!...اما برای اینکه بی ربط با بحث زمان هم نباشه، فکر میکنم دچار نوعی پوچگرایی شدم، احساس میکنم زندگیم پر از خالیه و وقتی به اون چیزهایی که جاشون خالیه فکر میکنم به خودم میگم خب حالا اگر اینها هم بود چی میشد؟ زندگیم پُر میشد؟ تازه شاید قوزی بالای قوزی میومد و خالی تر میشد یا شاید آشفته میشد؟ الان یادم اومد تو یه کتابی شاید سه شنبه ها با موری، خوندم یا برداشت من این بود که گاهی آدمها بخاطر ترس از زندگی و ناشناخته بودن آرامش، خودشون رو درگیر مشکلات و آشوبها میکنن...! با این افکار شبیه یک روح سرگردان روزهام رو بی معنا، بدون ساخت و با انتظار اینکه قطب نمای زندگیم دوباره جهت شمال رو نشون بده و دوباره بتونم اون احساس پُر بودن قبلی رو داشته باشم، میگذرونم.

بیست و سوم بهمن فکر کردم بپرسم کسی یادش هست، پارسال بیست و سوم بهمن هوای تهران چطور بود؟

بیست و چهارم به خالی بودن زندگیم فکر میکردم که الان نوشتم. واقعا مثلا 70 سال زندگی کنیم، صبر کنیم، آخرش که چی؟!

بیست و پنجم، مامان و بابا در یک مراسم ختم مختلط با مولاناخوانی و قرایت الرحمن و خواندن دلنوشته پسر مرحوم که جزو افرادیه که بیشتر وقتها عقایدش رو تحسین کردم، شرکت کردن. به نظرم علاوه بر برنامه هاشون مختلط بودن مراسم برای خانم(آقا)هایی که به احترام آقا(خانم) بازمانده در مراسم شرکت میکنن خیلی مناسبه.

در نهایت برای مثبت شدن انرژی پست، روز ولنتاین رو چه به اونهایی که کادو گرفتن و چه اونهایی که نگرفتن و چه اونهایی که این روز رو بی کلاس میدونن و چه اونایی که خیلی باکلاس میدونن تبریک میگم. خدا کنه دلتون همیشه گرم و مهربون باشه و عزیزانی رو در کنارتون داشته باشید که بهشون عشق بورزید.


نظرات 10 + ارسال نظر
artmis دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 10:06 http://shabhayebarani-m.blogfa.com/

فـــرق است میـــانِ آن که یارش در بَـــر...

با آن که دو چشـــــمِ انتظارش بر در...!!!


لایک...
منتظر بودن برای اینکه معلوم بشه آخرش چی میشه سخت ترین کاره

سروش دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 17:31 http://azadkish.mihanblog.com

دوست گرامی، خوشحالم که به روز کردین. من اومدم هشدار بدم بهمن داره تموم میشه که دیدم به روز کردین.
پیداست دل و دماغی ندارین و من ترجیح میدم فقط یک نکته بگم؛ روحیه ی حقیقت دوستی و واقعیت جویی شما در بند نخست نوشته پیداست. من چنین روحیه ای ر ارج مینهم.

هشدار!
ممنونم،حقیقت دوستی و واقعیت دوستی رو نمیدونم ولی دونستن جواب بعضی سوالها برای آرامش خود آدم لازمه

بانو. سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 14:23 http://mylifeinwords.blogfa.com

سلام. فکر کنم یه برهه ای از زمان همه دچار این حس پوچی و جستجوی حقایق میشیم. امیدوارم سربلند از این برهه عبور کنید

موافقم باهاتون
فکر میکنم یه زمانهایی لازمه آدم خودش رو پیدا کنه و این زمانها زحمت داره

ناصر چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 14:07

آسمان خالیست و
دیوار من
از ھمیشه کوتاھتر.
دل کوچکم
آخرین برگ قصه ی نیلوفر را بخوان
که شھر بند سکوت،
افیون وعده ھای تھی ست.
____________________________---
سلام...خوشحالم که بهمن هم به روز کردید...
غیر از ولنتاین( یا به قول عزیزان آبادانی ولک تایم!!) نکته ای دیگر برای در افشانی و تششع انرژی مثبت از پستتون نبود؟

ان شاء الله که همیشه موفق و سربلند و شاد و پر انرژی باشید

والا دیوارمون اونقدر کوتاه شده که به همین ها دل خوش میکنیم دیوار دلتون همیشه رنگی

مامان آمیتیس پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 10:41 http://mamaneami.niniweblog.com/

سلام
چقدر که منم در گیر این حسم

شاید مهمترین ضعف های انسان بی خبری از آینده است که باعث میشه در زمان حاضر نتونه تصمیم درست رو تشخیص بده

شعرناب جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 12:32 http://http:/WWW.SHERENAB.COM

شعرناب .::. سایت شعر , سایت ادبی , نقد تخصصی شعر
WWW.SHERENAB.COM
مجموعه اشعار شاعران معاصروجوان،بزرگترین سایت ادبی شعر و ادب فارسی،نقد تخصصی،داستان،شعر کوتاه،شعر نیمائی ،سپید،کلاسیک،غزل،افراغ اندیشه و ترانه

خلیل جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 23:40 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام ،

با سپاس از آرزوهای خوبتان.

با سپاس از اینکه.من رو دنبال میکنید

سروش شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:23 http://azadkish.mihanblog.com

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

دل چو پرگار به هر سو دورانی میکرد

قندک سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 13:58 http://khroosebimahall.blogfa.com

سلام مهرنگار عزیز. آیا شما از دوستان وبلاگی قدیم قندک نیستید؟

سلام
خیر دوست عزیز
روزگارتون قند

قندک پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 22:09 http://khroosebinahall.blogfa.con

باسلام و درود مجدد.ممنون که بهم سرزدین.برقرار باشید و موفق

ممنون
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد